Η εγκυμοσύνη είναι μια περίοδος, όπου η γυναίκα  έχει παραπάνω επιθυμία για φαγητό, καθώς η όρεξη της αυξάνεται κατά πολύ και οι λιγούρες καραδοκούν κάθε στιγμή. Είναι πολύ επιρρεπής στο φαγητό και τα κιλά που θα πάρει είναι αναμενόμενα. Όμως καλό θα είναι , οι επιλογές που θα κάνει, να είναι σωστές και να της προσφέρουν θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες που είναι απαραίτητα για την ίδια και το έμβρυο! Πιο κάτω, θα σας παραθέσουμε μερικές υγιεινές επιλογές για να αντιμετωπίσετε υγιεινά την πείνα σας:

ugieina snak gia tin egkimosuni 300x200 Υγιεινά σνακ για την εγκυμοσύνη

  1. Φρούτα και Λαχανικά. Μια πρώτη επιλογή είναι ένα μπολ με μισό φλιτζάνι κάσιους , μισό φλιτζάνι αποξηραμένο μάνγκο, μισό φλιτζάνι άγλυκη καρύδα και μισό φλιτζάνι καρύδια. Άλλη πιθανή επιλογή είναι μισό φλιτζάνι αποξηραμένα κεράσια, μισό φλιτζάνι αμύγδαλα, μισό φλιτζάνι κολοκυθόσποροι και τέλος, μισό φλιτζάνι σταγόνες από μαύρη σοκολάτα. Τι θα σας προσφέρει ένα τέτοιο γεύμα; Μαγνήσιο, σίδηρο και βιταμίνη D. Κάπως έτσι τα οστά και τα δόντια σας, θα σας ευγνωμονούν!
  2. Πεπόνι (ή καλύτερα κάποιο φρούτο εποχής), σε συνδυασμό με λάιμ. Τι πετυχαίνετε με αυτό;  Έχει δροσερή γεύση, η οποία σας κρατάει ενυδατωμένες και σας αποτρέπει να φάτε γλυκό, καθώς είναι ένα πολύ καλό υποκατάστατο γλυκού, θρεπτικότερο και υγιεινότερο!
  3. Γιαούρτι τύπου παρφέ. Θα χρειαστείτε: ένα γιαούρτι 200γραμ , 2 κουταλιές της σούπας καρύδια και ένα φλιτζάνι μύρτιλα! Αυτό το σνακ λοιπόν, περιέχει πληθώρα προβιοτικών αλλά και πρωτεϊνών που θα ενισχύσουν την καλή λειτουργία του πεπτικού σας συστήματος!
  4. Μήλο και τυρί. Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης χρειάζεστε απαραίτητα τις φυτικές ίνες(και  γενικότερα βέβαια), ειδικά το πρώτο τρίμηνο, γιατί καταπολεμούν την πιθανή πρωινή ναυτία. Για παράδειγμα, ένα μέτριο μήλο, περιέχει παραπάνω από 4 γραμ φυτικών ινών και είναι και πολύ εύχρηστη λύση, καθώς χωρά άνετα στην τσάντα σας. Σε συνδυασμό με μια μερίδα τυριού που θα σας χορηγήσει με το απαραίτητο ασβέστιο, έχετε ένα πλήρες, χορταστικό και θρεπτικό σνακ! Προσοχή πάντα στις μερίδες σας!
  5. Τορτίγια με χούμους και ντομάτες. Μία τορτίγια με ¼ φλιτζανιού χούμους και μισό φλιτζάνι ντοματίνια, είναι μια πολύ γρήγορη και νόστιμη λύση και φυσικά μπορείτε να την πάρετε παντού μαζί σας!

 




Show Buttons
Hide Buttons