Είτε πρόκειται για  μπισκότα ή μια σοκολάτα  που βρήκατε στο ντουλάπι σας , είτε για ένα σουβλάκι που λιγουρευτήκατε και εντέλει φάγατε  αργά τη νύχτα, είτε  για ένα παγωτό κατά τη διάρκεια της βόλτα σας, πάντα υπάρχει ένας σημαντικός  λόγος που τελικά δυσκολεύεστε να  χάσετε τα ανεπιθύμητα κιλά  που σας ταλαιπωρούν.

Η απώλεια κιλών δεν είναι κάτι γρήγορο αλλά ούτε και άμεσο, αλλά  είναι μια αργή και σταδιακή διαδικασία με  μικρές αλλαγές στη διατροφή σας. Κάνοντας λοιπόν μικρά και σταθερά βήματα, αλλάζοντας τις συνήθειές σας , μέσα σε δέκα μέρες θα έχετε τα πρώτα σας αποτελέσματα.

3 mustika gia egguimeno adynatisma 300x200 Τρία μυστικά για εγγυημένο αδυνάτισμα

Τρία είναι  μυστικά απώλειας βάρους με βάση τις γνώσεις και την εμπειρία του Βρετανού διαιτολόγου  Will Pike. Δείτε παρακάτω αναλυτικά ποια είναι αυτά:

  1. Αντιμετωπίστε αρχικά την αλήθεια της τωρινής σας κατάστασης

Καταγράψτε τις διατροφικές σας  συνήθειες, τις δικαιολογίες που σας κρατούν μακριά από τον στόχο σας, καθώς επίσης και όλα τα  δυσάρεστα συναισθήματα που σας προκαλεί το βάρος σας ( για παράδειγμα σας προκαλεί ενοχές; Στενοχώρια; Θυμό; Κάτι άλλο;).

Τα αρνητικά συναισθήματα προκαλούν  με τη σειρά τους αρνητική ενέργεια στο σώμα μας και όλα αυτά μαζί, επηρεάζουν τις διατροφικές συνήθειες  αλλά και τη συμπεριφορά μας. Έχει αποδειχθεί ότι πολλοί άνθρωποι έχουν χάσει βάρος αφού πρώτα αναγνώρισαν τις λάθος επιλογές τους, κι έπειτα τις αντικατέστησαν με σωστότερες.

  1. Εκτιμήστε το σώμα σας

Είναι πολύ βασικό να αγαπάμε τον εαυτό μας. Αποτελεί αφετηρία για τα πάντα, από την προσπάθεια απώλειας βάρους μέχρι την επίτευξη μας  ευτυχισμένης ζωής. Όταν εκτιμάμε το σώμα μας, εκτιμάμε  και τον εαυτό μας. Δεν λέγεται τυχαία ότι το σώμα μας είναι ο ναός μας!  Η σωστή εκτίμηση λοιπόν του σώματός μας, μας  γεμίζει με θετική ενέργεια και μας κάνει να λειτουργούμε  πιο αποτελεσματικά και κατ’ επέκταση να χάνουμε πολύ πιο εύκολα βάρος.

  1. Πάρτε μια βαθιά ανάσα προτού αναζητήσετε φαγητό ή πιείτε λίγο νερό

Επειδή συνήθως ενδίδουμε  στις λιγούρες, οι οποίες κατά βάση  έχουν τη ρίζα τους σε συναισθηματικούς παράγοντες, παίρνουμε εύκολα βάρος. Επομένως, είναι καλό πριν ενδώσετε στον επόμενο πειρασμό να πάρετε μια βαθιά ανάσα, δίνοντας τον απαραίτητο χρόνο στον εαυτό σας να σκεφτείτε αν όντως θέλετε να φάτε επειδή το έχετε πραγματικά ανάγκη . Με αυτή την πρακτική θα δείτε ότι τις περισσότερες φορές διψάτε ή καλύπτετε συναισθηματικά κενά, παρά πεινάτε.

 




Show Buttons
Hide Buttons