Αποφασίζεις να χάσεις τα κιλά που πήρες και ξεκινάς τη δίαιτα σου. Αρχίζεις τη νέα προσπάθεια δυναμικά και με θετική σκέψη όμως παρατηρείς κατά τη διάρκειά της, ότι νιώθεις λίγο άτονη, λίγο κακόκεφη, λίγο εξαντλημένη ή και κουρασμένη , όπως θες πες το. Τι σου συμβαίνει; Θα σου πω: φταίνε οι τροφές που τρως ή ακόμα χειρότερα που δεν τρως που δημιουργούν το όλο θέμα!

diathesi diaita 300x195 Πως η δίαιτα επηρεάζει τη διάθεση

Ένα αίσθημα το οποίο νιώθουμε όλοι, είναι νευρικότητα ή ακόμα και θυμός κι αυτό γιατί πεινάμε. Στη δίαιτα οι ποσότητες μας μειώνονται, άρα αναλογικά μειώνονται και οι  ποσότητες ενέργειας που προσλαμβάνουμε από την τροφή, καθώς επίσης και τα θρεπτικά συστατικά. Θυμηθείτε, μειώνονται οι ποσότητες όμως μη βγαίνετε εκτός ορίων: καταναλώστε 1200 θερμίδες ημερησίως με αρκετές δόσεις φυτικών ινών και νερού τα οποία φέρουν το αίσθημα του κορεσμού.

Ακόμη ένα αίσθημα το οποίο θα πρέπει να διαχειριστούμε, είναι η θλίψη κι αυτό οφείλετε στο ότι δεν μπορούμε να ενδώσουμε σε διατροφικούς πειρασμούς όπως π.χ είναι τα γλυκά, γιατί δε θέλουμε να βγούμε εκτός προγράμματος. Αυτό, μπορεί να προκαλέσει υστερία ή πανικό. Αποφύγετε το, με ένα διάλειμμα την εβδομάδα απολαμβάνοντας το αγαπημένο σας γλυκό!

Θέλοντας να χάσουμε άμεσα κιλά ή λόγω φόρτου εργασίας και επίπονου καθημερινού προγράμματος παραλείπουμε γεύματα. Η πράξη μας αυτή όμως ρίχνει κατακόρυφα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα με αποτέλεσμα να νιώθουμε  δυσαρέσκεια ή και θυμό. Φροντίστε κάθε τρεις ώρες να  διοχετεύεις στον οργανισμό σου ένα γεύμα ή σνακ για τον καλύτερο  έλεγχο των συναισθημάτων σου.

Η δίαιτα πολλές φορές μας κάνει να αρνούμαστε τις κοινωνικές εκδηλώσεις και τις εξόδους, γιατί φοβόμαστε ότι θα υποπέσουμε σε κάποια παρασπονδία και θα απογοητευτούμε. Έχω και εδώ ένα μικρό μυστικό: πριν πάτε σε οποιαδήποτε είδους έξοδο, φάτε το γεύμα σας έτσι ώστε να νιώθετε πλήρεις και δυνατοί να αντισταθείτε σε οποιοδήποτε πειρασμό.

Η απώλεια κιλών συμβαδίζει  με την σωματική άσκηση, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να βάλετε στη ζωή σας τη γυμναστική, η οποία είτε θα είναι κατανεμημένη σε διάρκεια και ένταση μέσα στο πρόγραμμά σας χωρίς να κάνετε υπερβολές και να εξαντλείτε τον οργανισμό σας.

Κλείνοντας, τα κιλά χάνονται μακροπρόθεσμα, είναι κάτι που δεν θα πρέπει να ξεχνάτε. Ακόμη κι όταν δε βλέπετε τη ζυγαριά να πέφτει, μην απογοητεύεστε, η υγιεινή απώλεια, παίρνει περισσότερο χρονικό διάστημα σύμφωνα με τους διατροφολόγους, γιατί με αυτό τον τρόπο διατηρούνται και περισσότερο.




Show Buttons
Hide Buttons