Site Overlay

Ποιες τροφές να καταναλώνω για υγιή μαλλιά και γερά νύχια;

Ποιες τροφές να καταναλώνω για υγιή μαλλιά και γερά νύχια;

Τις περισσότερες φορές η υγεία των μαλλιών και των νυχιών σε άντρες και γυναίκες αποτελεί μία ένδειξη της υγείας του οργανισμού. Διάφοροι παράγοντες, όπως το καθημερινό στρες, η λήψη φαρμάκων, καθώς και ορμονικής αιτιολογίας προβλήματα επηρεάζουν τον οργανισμό μας και κατ’επέκταση την κατάσταση των μαλλιών και νυχιών μας. Η υγιεινή διατροφή, στην οποία συγκαταλέγονται ξεχωριστές θρεπτικές ιδιότητες, δεν παύει να παίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη και ενίσχυση της υγείας τους.

Πρωτεΐνη

Είναι γνωστό πως οι πρωτεΐνες αποτελούν ένα δομικό στοιχείο των κυττάρων. Έτσι, τροφές όπως κρέας, κοτόπουλο, ψάρια, αυγά, όσπρια, γαλακτοκομικά, θαλασσινά, δημητριακά ολικής άλεσης, ξηροί καρποί και σπόροι είναι καλό να καταναλώνονται σε επάρκεια ώστε να εξασφαλίζεται μια υγιής κατάσταση μαλλιών και νυχιών.

Βιταμίνες / Ιχνοστοιχεία

Οι βιταμίνες Α και Η (βιοτίνη) βοηθούν στη μείωση της αραίωσης στα μαλλιά και ενισχύουν τα εξασθενημένα νύχια. Για το λόγο αυτό, προτιμήστε να εντάξετε στη διατροφή σας τροφές, όπως βερίκοκα, μπρόκολο, πεπόνι, καρότα, μάνγκο, πλιγούρι, σπανάκι, γλυκοπατάτες, μπανάνες, φασόλια, κουνουπίδι, αυγά, φακές, φιστίκια και σολομό.

Ο ψευδάργυρος και το σελήνιο αποτελούν ιχνοστοιχεία που ενισχύουν το τριχωτό της κεφαλής και βοηθούν στη σύνθεση συνδετικού ιστού παρέχοντας προστασία στο σώμα και διατηρώντας υγιή και γερά νύχια. Πηγές των ιχνοστοιχείων αυτών είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης, το βόειο κρέας, τα αυγά και τα κάσιους.

Καλά λιπαρά

Όλοι έχουμε ακούσει για την κεράτινη στιβάδα και την αξία της κερατίνης στην επιδερμίδα. Η σύνθεση της στιβάδας αυτής προκύπτει από τα μονοακόρεστα και τα ω-3 λιπαρά οξέα. Τρόφιμα πλούσια σε αυτά τα θρεπτικά συστατικά είναι το ελαιόλαδο, το σπανάκι, το αβοκάντο, ο λιναρόσπορος, τα καρύδια και τα ψάρια.

Όσπρια

Ως πηγές φυτικών πρωτεϊνών, δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν τα όσπρια από τη λίστα αυτή. Μαζί με τις πρωτεΐνες που παρέχουν βέβαια, θωρακίζουν τον οργανισμό με επιπλέον σίδηρο και βιταμίνες.

Προσοχή!! Δεν ξεχνάμε να υποστηρίζουμε τον οργανισμό μας με ξεκούραση, χαλάρωση και αρκετές ώρες ύπνου, ώστε να επωφελούμαστε στο έπακρο.