Σκέφτεστε να ξεκινήσετε κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή βρίσκεστε ήδη σε ένα; Βασικό κομμάτι για να πετύχει η δίαιτά μας, είναι να την τοποθετήσουμε σε ένα πλαίσιο και να είμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας. Είστε σίγουροι ότι θα πετύχει; Απαντήστε σε αυτές τις 4 ερωτήσεις και θα το καταλάβετε!

poia einai i katallili diaita 4 startigikes gia na einai apotelesmatiki kathe diaita 300x225 Ποια είναι η καλύτερη δίαιτα; 4 στρατηγικές για να είναι αποτελεσματική κάθε δίαιτα

Ερώτηση 1:Σε πόσο χρόνο πρέπει να έχω φτάσει το στόχο μου;

Μέσα σε λογικά και όχι ακραία πλαίσια, σκεφτείτε σε πόσο χρονικό διάστημα θέλετε να φτάσετε στο στόχο σας, έτσι ώστε να παραμείνετε πειθαρχημένοι και προσηλωμένοι σε αυτόν. Μπορείτε επίσης, να τοποθετήσετε κάποια ορόσημα επιτυχίας πριν τον τελικό στόχο(π.χ τα πρώτα 5 κιλά, η να σας κουμπώνει κάποιο παλιό αγαπημένο τζιν ή οτιδήποτε σας έρχεται στο νου που μπορεί να σας κινητοποιήσει και να σας κρατήσει σε εγρήγορση!).  Ιδανικό διάστημα επιτυχών οροσήμων, μπορείτε να θέσετε την εβδομάδα, έτσι θα σας βοηθά να ξεκινήσετε με πυγμή και πείσμα την κάθε  νέα σας εβδομάδα! Κάτι πολύ βασικό: στο πρόγραμμα που θα θέσετε, θα πρέπει απαραίτητα να βάλετε και τη διαδικασία της διατήρησης των κιλών που είναι επίσης βασική!

Ερώτηση 2:Ποιος θα με βοηθήσει;

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, όσοι άνθρωποι θέλησαν να χάσουν κιλά, με την στήριξη κάποιου παθολόγου ή διαιτολόγου, είχαν περισσότερα ποσοστά επιτυχίας , καθώς κατέγραφαν από κοινού με τους υποστηρικτές τους, τους στόχους και τα ορόσημα επιτυχίας , κάτι που ενίσχυε τη θέλησή τους να συνεχίσουν! Εάν πάλι δεν μπορείτε να διαθέσετε χρήματα, μπορείτε να ζητήσετε στήριξη από κάποιο καλό/η σας φίλο/η ή το γυμναστή σας ή ακόμα και από ομάδες βοήθειας και στήριξης , που είναι δημοφιλείς στο ίντερνετ. Απλά να ξέρετε ότι, όταν  η προσπάθεια μας  για αδυνάτισμα πραγματοποιείται  με τη βοήθεια  κάποιου ειδικού, το αποτέλεσμα θεωρείται περισσότερο εξασφαλισμένο!

Ερώτηση 3:Πώς θα καταγράφω την πρόοδό μου;

Ο στόχος είναι να μπείτε ξανά στο skinny τζιν σας ή να πέσει η τιμή της ζυγαριάς  κατά 4-5 γραμμές; Βασικό είναι να καταγράφετε την πρόοδο της όλης διαδικασίας σε τακτά χρονικά διαστήματα , για να βλέπετε σε ποιο σημείο βρίσκεστε και τι θέλετε να καταφέρετε από εκεί και πέρα. Βασικές πρακτικές καταγραφής της προόδου σας, είναι να κρατάτε ημερολόγιο, να ζυγίζεστε μια φορά την εβδομάδα, να κάνετε λιπομετρήσεις , να μετράτε τους πόντους της περιφέρειάς σας και φυσικά να υπολογίζετε το ΔΜΣ σας. Με αυτό τον τρόπο, θα έχετε όλα τα στοιχεία που χρειάζεστε!

Ερώτηση 4:Ποιο είναι το βάρος – στόχος μου;

Το πιο βασικό το αφήσαμε για το τέλος! Όταν από την αρχή έχουμε θέσει συγκεκριμένο  στόχο  απώλειας, η προσπάθειά μας είναι πιθανότερο να είναι επιτυχής και αποτελεσματική, σύμφωνα με έρευνες. Θέστε λοιπόν ένα εφικτό και ρεαλιστικό στόχο, μακριά από ακρότητες και υπερβολές και επίσης μακριά από μεγαλεπίβολες υποσχέσεις υπερβολικής απώλειας και σε σύντομο χρονικό διάστημα.  Ένα κιλό την εβδομάδα, είναι ο ιδανικός ρυθμός απώλειας, άρα σε συνδυασμό με το πρόγραμμα γυμναστικής σας, υπολογίστε πόσο καιρό θα χρειαστείτε για να τον πετύχετε! Δεν χρειάζεται να σπαταλήσετε άσκοπα χρόνο και χρήματα για να ολοκληρώσετε ένα πρόγραμμα, το οποίο δεν προσαρμόζεται στις δικές προσωπικές και καθημερινές ανάγκες!

Ποια είναι λοιπόν η καλύτερη δίαιτα; Μα φυσικά η εξατομικευμένη! Αυτή που ταιριάζει γάντι στα δικά σας προσωπικά θέλω και προσδοκίες! Αυτή, που κάνοντας δίαιτα, δε θα χρειαστεί να ξανακάνετε δίαιτα!




Show Buttons
Hide Buttons