Η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι βασικό και δομικό κομμάτι ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Δεν είναι εφικτό φυσικά να αλλάξετε το γενετικό σας υλικό και την κληρονομικότητα, όμως μπορείτε να εντάξετε στη διατροφή σας τροφές έτσι ώστε να φροντίσετε τη γενικότερη καλή σας υγεία. Όσον αφορά την τριχόπτωση, η οποία ταλαιπωρεί πολύ κόσμο, υπάρχουν πολλές τροφές που βοηθούν τη μείωσή της, οπότε διαβάστε παρακάτω ορισμένες κι αρχίστε να φτιάχνετε τη λίστα σας  για το σούπερ μάρκετ.

oi trofes pou katapolemoun tin trixoptosi 300x200 Οι τροφές που καταπολεμούν την τριχόπτωση

Δείτε λοιπόν παρακάτω λοιπόν κάποια τρόφιμα βοηθούν στον περιορισμό της τριχόπτωσης και εντάξτε τα άμεσα στην διατροφή σας, είτε σαν πρόληψη είτε αν θέλετε να περιορίσετε σημαντικά το φαινόμενο αυτό:

  1. Ψάρι

Το ιχθυέλαιο, το οποίο  βγαίνει και σε κάψουλες, είναι πολύ ευεργετικό για τα μάτια, το δέρμα και τα μαλλιά μας. Τα ψάρια, περιέχουν πληθώρα λιπαρών οξέων (κυρίως Ω-3 ) τα οποία είναι απαραίτητα για τα μαλλιά μας, οπότε καλό είναι στη διατροφή σας 1-2 φορές την εβδομάδα να εντάξετε τα ψάρια.

  1. Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι εξαιρετική πηγή θρεπτικών συστατικών και  πρωτεϊνών , γεγονός που συμβάλλει στην καλή υγεία των τριχοθυλάκιων. Οι θρεπτικές αυτές ουσίες, διεγείρουν τη ροή του αίματός, κάτω από το τριχωτό της κεφαλής μας  και συμβάλλουν στην υγιή δημιουργία και ανάπτυξη τριχών. Μπορεί επίσης, να χρησιμοποιηθεί και ως συστατικό σε μάσκα μαλλιών.

  1. Αυγά

Το  αυγό είναι ακόμη μια θρεπτικότατη επιλογή που πρέπει να υπάρχει στην διατροφή σας. Τα αυγά είναι πλούσια σε ψευδάργυρο, σίδηρο, βιοτίνη, πρωτεΐνες και άλλα μέταλλα. Όλα αυτά τα συστατικά χαρίζουν δυνατά και πλούσια μαλλιά, επομένως καλό είναι τα αυγά να έχουν ξεχωριστή θέση στη ζωή και τη διατροφή σας. Τέλος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε πολλές μάσκες μαλλιών τον κρόκο του αυγού, με αποτέλεσμα πιο λαμπερά και λεία μαλλιά.

  1. Κρέας

Το  άπαχο κρέας θα πρέπει να έχει εξέχουσα θέση στη διατροφή σας. Είναι εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών , οι οποίες είναι πολύ σημαντικές για την υγεία αλλά και την αναγέννηση της τρίχας. Τα μαλλιά μας άλλωστε,  αποτελούνται από κερατίνη, η οποία είναι ένα είδος πρωτεΐνης. Επομένως, καταναλώνοντας τακτικά άπαχο κρέας, προσφέρετε στον οργανισμό σας περισσότερη ποσότητα πρωτεϊνης, ευεργετώντας σε μεγαλύτερο βαθμό την υγεία των μαλλιών σας, κάνοντάς τα δυνατότερα!

  1. Σπανάκι

Το σπανάκι έχει υψηλή  περιεκτικότητα σε ασβέστιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σίδηρο, C, Ε και Κ, β-καροτένιο, μαγνήσιο, σελήνιο, και ψευδάργυρο. Αν επομένως ήρθατε αντιμέτωποι με την τριχόπτωση εξαιτίας της έλλειψης σιδήρου στον οργανισμό σας, τότε απλά  προσθέστε λίγο παραπάνω σπανάκι και τα αποτελέσματα θα είναι εμφανή.

  1. Φακές

Σας αρέσει μήπως το φακόρυζο; Αν ναι, να αρχίσετε να τρώτε παραπάνω! Οι φακές είναι εξαιρετική πηγή σιδήρου, ψευδάργυρου και πρωτεϊνών, συστατικά δηλαδή τα οποία βελτιώνουν την υγεία του τριχωτού της κεφαλής μας και συμβάλλουν δραστικά στην ανάπτυξη της τρίχας.

  1. Καρύδια

Τα καρύδια περιέχουν ασβέστιο, βιταμίνες, μαγνήσιο και πρωτεΐνες. Όλα τα συστατικά δηλαδή που αποκαθιστούν τυχόν βλάβες στα τριχοθυλάκια  μας και παράλληλα βοηθούν στη θρέψη του τριχωτού της κεφαλής.

  1. Καρότα

Τα καρότα είναι γεμάτα με β- καροτένιο, το οποίο είναι δομικό συστατικό της βιταμίνης Α. Η βιταμίνη Α συμβάλλει στην καλή υγεία αλλά και την σωστή ενυδάτωση του τριχωτού της κεφαλής μας. Άλλωστε ένα υγιές τριχωτό κεφαλής έχει ως άμεσο αποτέλεσμα τα λαμπερά και υγιή μαλλιά.

  1. Βρώμη

Αν προτιμάτε την κατανάλωση βρώμης στο πρωινό σας γεύμα , καλό είναι να γνωρίζετε ότι πέρα από την ενέργεια και τα θρεπτικά που σας χαρίζει, ενδυναμώνει και τα μαλλιά σας.  Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς της σε Ω- 3 λιπαρά οξέα, ψευδάργυρο, σίδηρο αλλά και  φυτικές ίνες, τα μαλλιά σας γίνονται πιο υγιή, δυνατά και λαμπερά.

 




Show Buttons
Hide Buttons