Τα χαρακτηριστικά της διατροφής των γυναικών σε σχέση με τους άντρες, δε μοιάζουν μεταξύ τους, καθώς το κάθε φύλο έχει τις δικές του διατροφικές ανάγκες αλλά και ενεργειακές και θρεπτικές απαιτήσεις. Πιο συγκεκριμένα, οι γυναίκες κατά την διάρκεια  της εγκυμοσύνης ή και του θηλασμού, έχουν ανάγκη την παραπάνω πρόσληψη  σιδήρου αλλά και άλλων βασικών  θρεπτικών στοιχείων. Ποια είναι αυτά τα θρεπτικά στοιχεία; Κατά βάση μέταλλα και βιταμίνες, όπως η βιταμίνη Β12, το ιώδιο, ο ψευδάργυρος,  το φυλλικό οξύ αλλά και η

βιταμίνη C.

oi top kalokairines trofes gia tin ygeia twn gynaikwn 300x194 Οι  top  καλοκαιρινές τροφές  για την υγεία των γυναικών

Δείτε πιο κάτω τις  καλοκαιρινές τροφές που καλό είναι να  καταναλώνουν οι γυναίκες σύμφωνα με τις πιο ιδιαίτερες ανάγκες τους.  

 

Καρύδια: Η  συχνή  κατανάλωση καρυδιών, εμποδίζει την εμφάνιση και εξάπλωση του καρκίνου του μαστού στις γυναίκες και επιπρόσθετα,  συμβάλλει στην καλύτερη διαβίωση των γυναικών που ήδη έχουν προσβληθεί από αυτό, σύμφωνα με πληθώρα μελετών. Κι αυτό γιατί, περιέχουν πληθώρα φυτικών ινών, αντιοξειδωτικών αλλά και πολυακόρεστων λιπαρών.

Καρπούζι: Η περιεκτικότητά του σε νερό φτάνει το 92%, άρα αμέσως κατανοούμε την ευεργετική του συμβολή στη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού μας. Κάτι που ίσως δεν γνωρίζαμε, είναι ότι περιέχει επίσης κάλιο και λυκοπένιο και μάλιστα σε ικανοποιητικό ποσοστό, κάτι   που εξισορροπεί με τη σειρά του τα υγρά του σώματός μας, καθώς  και τα δυο είναι σημαντικοί ηλεκτρολύτες.

Μούρα: Τα μούρα αποτελούν εξαιρετική πηγή ανθοκυανίνων, οι οποίες προστατεύουν την καρδιά μας και περιορίζουν τις πιθανότητες εμφάνισης διαφόρων τύπων καρκίνου, συμπεριλαμβανομένου και του καρκίνου του μαστού, ο οποίος αποτελεί πλέον μάστιγα.  

Κεράσια: Τα κεράσια είναι επίσης εξαιρετική πηγή ανθοκυανίνων, τα οποία είναι και τα αντιοξειδωτικά που τους χαρίζουν τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες , το χαρακτηριστικό έντονο κόκκινο χρώμα αλλά και εκείνα στα οποία οφείλεται η μείωση των χρόνιων παθήσεων.

Ρόκα: Η ρόκα είναι πλούσια σε  βιταμίνη Κ, η οποία προλαμβάνει την οστεοπόρωση και ανά μερίδα ενός φλιτζανιού, μας δίνει 5 θερμίδες μόνο!

Δαμάσκηνα: Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο και βιταμίνη Κ, κάτι που τα καθιστά ιδιαίτερα σημαντικά για την καλή υγεία των οστών μας. τα οποία είναι σημαντικά για την υγεία των οστών. Η καθημερινή μάλιστα κατανάλωση τους, είναι ικανή να  μειώσει δραστικά την  αναμενόμενη  απώλεια οστικής μάζας του οργανισμού μας.

Πράσινο τσάι: Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, τα οποία έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες και ευεργετούν την καρδιά  μας.

Μαύρη σοκολάτα: Έχετε συχνά λιγούρες; Τότε δοκιμάστε να καταναλώσετε ένα και μόνο κομμάτι σοκολάτας, η οποία θα  περιέχει 70-85%  κακάο. Τι θα πετύχετε; Θα καλύψετε πρώτα απ’όλα την έντονη επιθυμία σας για γλυκό με θρεπτικό και υγιεινό τρόπο, αλλά παράλληλα θα λάβετε και επαρκή ποσότητα μαγνησίου,  αντιοξειδωτικών αλλά και  φυτικών  ινών, τα οποία είναι απαραίτητα για την καλή σας υγεία.  

Αβοκάντο: Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε  μαγνήσιο,  φυλλικό οξύ αλλά και  βιταμίνη B6, πέρα από τα καλά λιπαρά που ευεργετούν την καρδιά μας. Όλα αυτά συντελούν στην αύξηση της παραγωγής ορμονών αλλά και την αντιμετώπιση των διαφόρων συμπτωμάτων που περιλαμβάνει το  προεμμηνορροϊκό σύνδρομο. Ειδικότερα, το φυλλικό οξύ συμβάλλει στο σχηματισμό  του DNA του οργανισμού μας και θεωρείται απαραίτητο συστατικό, ιδίως κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Αυγά: Τα αυγά είναι πλούσια σε  χολίνη,  η οποία είναι μια θρεπτική ουσία που μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού και συμβάλλει στην καλή υγεία αλλά και ανάπτυξη του εγκεφάλου μας.  

Ντομάτες: Είναι εξαιρετική πηγή  λυκοπενίου, ένα θρεπτικό συστατικό δηλαδή  που προλαμβάνει πληθώρα  ασθενειών και περιορίζει  τον κίνδυνο προσβολής από καρδιακές παθήσεις αλλά και καρκίνου. Πολύ σημαντικό είναι να τις συνδυάζετε με υγιεινά λιπαρά, όπως είναι πχ το ελαιόλαδο, καθώς είναι μια λιποδιαλυτική ουσία και χρειάζεται ενίσχυση η απορρόφησή του.

Λιναρόσπορος: Επειδή έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιγνάνες και Ω-3 λιπαρά οξέα, συμβάλλει στην εξισορρόπηση των γυναικείων ορμονών, κι αυτό τον καθιστά σε μια από τις υπερτροφές. Έχει πολλαπλά οφέλη για το γυναικείο οργανισμό, ιδίως για γυναίκες που βρίσκονται στη φάση της εμμηνόπαυσης και θέλουν να αποφύγουν θεραπείες ορμονικής υποκατάστασης, αποτελεί ιδανική εναλλακτική επιλογή.



Show Buttons
Hide Buttons