Οι γιορτές καλά κρατούν ακόμη και οι πειρασμοί υπάρχουν παντού γύρω μας! Ένας τέτοιος είναι και το αλκοόλ, καθώς είναι αγαπημένο ρόφημα και ειδικά στην περίοδο των εορτών καταναλώνεται  σε μεγάλες ποσότητες και μερικές φορές χωρίς καν να  λαμβάνετε υπ’όψιν το μέτρο.

pws tha to antimetopisete an ipiate poly xthes 300x200 Ήπιατε πολύ χθες; Να πως θα το αντιμετωπίσετε, σύμφωνα με το διαιτολόγο σας!

Αν λοιπόν, χαθεί ο έλεγχος και  το ένα ποτήρι φέρνει  το άλλο, το μόνο σίγουρο είναι ότι την επόμενη μέρα θα ξυπνήσετε με τρομερό  πονοκέφαλο, θα πονάει όλο σας το σώμα, δεν θα αντέχετε να ακούτε δυνατούς θορύβους και το στομάχι σας θα υποφέρει αρκετά καθώς δεν θα βρίσκεται και στην καλύτερη του μέρα ούτε αυτό.

Τι ποτά να προτιμήσετε; Κυρίως ποτά με λιγότερη από 40% περιεκτικότητα σε αλκοόλη και φυσικά χωρίς την προσθήκη αναψυκτικών τα οποία αυξάνουν κατακόρυφα τις θερμίδες. Ιδανικά, συστήνονται η μπύρα και το κρασί, καθώς αποτελούν τις καλύτερες και τις  λιγότερο θερμιδικές διατροφικά επιλογές που μπορούμε να κάνουμε.  Κι όσον αφορά την αναλογία ποτών σε άντρες και γυναίκες, σε κάθε γυναίκα είναι ιδανική ποσότητα το 1 ποτήρι αλκοόλ, ενώ στους άνδρες 2 ποτήρια ημερησίως.

Για να ελαττώσετε όλες τις συνέπειες του γνωστού hangover, εφαρμόστε τις παρακάτω συμβουλές:

Το αλκοόλ όταν μεταβολίζεται, εμποδίζει τον οργανισμό μας να παράξει την απαραίτητη γλυκόζη, με επακόλουθο σύμπτωμα να μειωθούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα μας, δημιουργώντας ζαλάδα, ατονία και κόπωση. Η καλύτερη λύση είναι η λήψη υδατανθράκων και μάλιστα  των σύνθετων, οι οποίοι θα βοηθήσουν τον οργανισμό μας  να ξεπεράσει πιο εύκολα  τα συμπτώματα του χθεσινοβραδινού hangover.

Προσπαθήστε να καταναλώσετε τροφές που θα βοηθήσουν το στομάχι μας να συνέλθει. Τι εννοούμε; Παξιμάδια, πατάτες ή και ψωμί ολικής άλεσης, τα οποία απορροφούν τα παραπάνω υγρά που υπάρχουν στο στομάχι μας, ανακουφίζοντάς το.

Πολύ βασικό: Πιείτε πολύ νερό. Το αλκοόλ αποτελεί βασικό λόγο αφυδάτωσης του οργανισμού μας, κι αυτό με τη σειρά του μας δημιουργεί τους πονοκεφάλους. Επίσης, ενδείκνυται ακόμη εντονότερα όταν έχετε συμπτώματα για εμετό, διάρροια και εφίδρωση, καθώς τότε χρειάζεται απαραίτητα μεγαλύτερη ποσότητα νερού για τη σωστή αναπλήρωση ηλεκτρολυτών και υγρών.

 

 




Show Buttons
Hide Buttons