Οι σαλάτες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι όχι μόνο της δίαιτας αλλά και της υγιεινής διατροφής. Πολλές φορές όμως γίνονται βαρετές ειδικά το χειμώνα που η επιλογή των λαχανικών είναι περιορισμένη. Επίσης η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας ελαιολάδου στη σαλάτα μπορεί να σας δώσει πολλές θερμίδες.
sos salates 300x211 Ιδέες για σως στις σαλάτες
Παρακάτω θα σας προτείνουμε κάποιες εναλλακτικές σας που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε στις σαλάτες σας, για να τις νοστιμίσετε αλλά και για να κρατήσετε τη θερμιδική αξία της σαλάτας σας σε χαμηλά επίπεδα.
1)Σως μελιού: Ανακατέψτε 1 κ.σ. Ελαιόλαδο με 1 κ.γ. Μουστάρδα και 2κ.γ. Μελι
Υπέροχη σως για ψητά λαχανικά και πράσινες σαλάτες
2)Σως μουστάρδας: Ανακατέψτε 2κ.γ. Μουστάρδα με 1κ.σ. Ελαιόλαδο και ελάχιστο νερο
Πηγαίνει πολύ σε πράσινες σαλάτες και σε λάχανο.
3)Σως μαγιονέζας: Ανακατέψτε 1 κ.σ. Μαγιονέζα με 1 κ.σ. Γιαούρτι
Χρησιμοποιήστε την αντί για σκέτη μαγιονέζα σε σαλάτες τύπου Caesar’s
4)Σάλτσα βαλσάμικο: Ανακατέψτε ξύδι βαλσαμικο με 1κ.γ. μέλι κ χρησιμοποιήστε στο σε σαλάτες με ξηρούς καρπούς η ψητά λαχανικά
5)Ροζ σως: Ανακατέψτε 1 κ.σ. Μαγιονέζα με 1 κ.γ. Κέτσαπ και 1κ.σ. Γιαούρτι
Ιδανική σως για σαλάτες τύπου σεφ
6)Σως βαλσαμικο: Ανακατέψτε 1 κ.σ. Βαλσαμικο με 1 κ.γ. Μουστάρδα και 1 κ.σ. Ελαιόλαδο.
Χρησιμοποιήστε το σε οποιαδήποτε σαλάτα.
7)Coleslaw σως: 2 κ.σ. Μαγιονέζα (light), 1 κ.γ. Στέβια και ελάχιστο ξύδι.
Ιδανική για τη γνωστή Coleslaw σαλάτα (λάχανο, καρότο)



Show Buttons
Hide Buttons