Δίαιτες υπάρχουν πολλές! Και κάθε φορά δημιουργούνται περισσότερες! Γνωρίζατε όμως,  ότι κάθε χρόνο σε παγκόσμιο επίπεδο, γίνεται κατάταξη των διαιτών ξεκινώντας από την καλύτερη και καταλήγοντας στη χειρότερη; Κάθε δίαιτα εστιάζει σε διαφορετικό στόχο: άλλες την απώλεια βάρους, άλλες την αποτοξίνωση, άλλες την καλή υγεία της καρδιάς, άλλες την εγκυμοσύνη  και άλλες τη συνολική υγεία,  προωθώντας την ισορροπημένη διατροφή. Ένα όμως διατροφικό πλάνο με πολύ συγκεκριμένο σκοπό, το οποίο κατέκτησε την 11η θέση της λίστας, έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς αφορά τη γυναικεία γονιμότητα. Πρόκειται για μία δίαιτα που μετρά περίπου 30 χρόνια ύπαρξης αλλά παραμένει βοηθητική και χρήσιμη, καθώς έχει σχεδιαστεί να βοηθά τις γυναίκες να συλλάβουν.

i diaita tis gonimotitas 300x200 Η δίαιτα της γονιμότητας

Για οκτώ χρόνια, οι ερευνητές παρακολουθούσαν  18.000 περίπου  συμμετέχουσες , σημειώνοντας πόσο συχνά έτρωγαν συγκεκριμένες τροφές και έπιναν συγκεκριμένα ροφήματα και ποιες τελικά συνέλαβαν παιδιά. Διαπιστώθηκε λοιπόν ότι αυτό που πρέπει να ακολουθούν οι γυναίκες είναι ένα διατροφικό πλάνο, όμοιο με  αυτά που προτείνονται για την αποφυγή των καρδιακών νοσημάτων. Τι εννοούμε δηλαδή; Να τρέφονται κατά βάση με τρόφιμα ολικής άλεσης, με τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, φυτικές πηγές πρωτεϊνης οι οποίες ρυθμίζουν τα επίπεδα ινσουλίνης και γλυκόζης  και βελτιώνουν τη γονιμότητα και να αποφεύγουν τα αναψυκτικά, το κόκκινο κρέας και τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες που είναι επιζήμιοι για τη γονιμότητα.

Επιπρόσθετα, απαραίτητο συστατικό για να μείνει μια γυναίκα έγκυος, αλλά και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι το φολικό οξύ, το οποίο εμπεριέχεται στα φρούτα, τους ξηρούς καρπούς και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Σίγουρα, η δίαιτα δεν μας εγγυάται τη βέβαιη γονιμότητα, όμως έχει αποδειχθεί από πολλές έρευνες ότι ακολουθώντας μια τέτοια διατροφή, βοηθώνται ασθένειες όπως οι πολύποδες, η ενδομητρίωση και οι πολυκυστικές ωοθήκες, οι οποίες ταλαιπωρούν σε μεγάλο βαθμό το γυναικείο πληθυσμό.

Όσον αφορά τα «αμφιλεγόμενα» γαλακτοκομικά, έρευνες έδειξαν ότι όσες γυναίκες κατανάλωναν γιαούρτι, γάλα και τυρί με πολλά λιπαρά είχαν μεγαλύτερες πιθανότητες φυσιολογικής σύλληψης απ’ ότι εκείνες που κατανάλωναν γαλακτοκομικά με χαμηλά  λιπαρά. Αυτό το στοιχείο όμως, αντιτίθεται με την συνιστώμενη διατροφή που προορίζεται για την καλή υγεία της καρδιάς. Όπως και να έχει, σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτό που προάγει την  ωορρηξία και τη γονιμότητα είναι πιθανότατα η υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, η οποία ενεργοποιεί την αυξημένη παραγωγή ινσουλίνης!

Μπορεί οποιαδήποτε γυναίκα  να ακολουθήσει τη συγκεκριμένη δίαιτα; Κι αν την ακολουθήσει θα χάσει τα κιλά; Αν και είναι προσαρμοσμένη για να  βελτιώσει τα επίπεδα  γονιμότητας, θα επιτύχετε και  απώλεια βάρους φυσικά . Απλά θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικές με τις οδηγίες και φυσικά, να ασκείστε συστηματικά και μεθοδευμένα!

Καλή αρχή από εμάς σε όλες εσάς που θέλετε και να χάσετε κιλά, αλλά και να αυξήσετε τη γονιμότητά σας!



Show Buttons
Hide Buttons