Πόσες φορές για χάρη ενός ραντεβού, ενός γάμου, μιας βάφτισης ή κάποιας άδειας (συνήθως της καλοκαιρινής), έχετε σκεφτεί αλλά και έχετε ξεκινήσει μια δίαιτα express, για να επιτύχετε πολύ γρήγορα την απώλεια βάρους που επιθυμείτε και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα; Αφήστε τα ψέματα στην άκρη, η απάντηση είναι πολλές! Και γιατί λοιπόν να μην το κάνετε; Που είναι το κακό; Υπάρχει κάποιο κακό βασικά  στην όλη υπόθεση; Φυσικά και υπάρχει και παρόλο που όλοι το γνωρίζουμε, ενδίδουμε στον πειρασμό να ακολουθήσουμε τέτοιου είδους δίαιτες. Σε αυτές τις περιπτώσεις, καλό είναι να μην ξεχνάμε ότι τα διατροφικά πλάνα με πολύ λίγες θερμίδες έχουν πολλές αρνητικές  επιπτώσεις  και συνέπειες στην υγεία μας, ακόμη κι αν τα ακολουθούμε  μόνο λίγες μέρες .

giati na min epilexete na akoloythisete mia diaita express 300x200 Γιατί να μην επιλέξετε να ακολουθήσετε μια δίαιτα express

Αρχικά να πούμε ότι, ένα τόσο ακραίο και ολιγοθερμιδικό πλάνο διατροφής, φυσικά και δε μπορεί να συμπεριληφθεί στα πλαίσια  της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής, η οποία μας χαρίζει υγεία, ευεξία αλλά και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες για να λειτουργεί ο οργανισμός μας σωστά, κάτι το οποίο μπορούμε να λάβουμε μόνο από την κατανάλωση όλων των τροφών αλλά και των ομάδων τροφίμων στα πλαίσια του μέτρου. Αν δηλαδή επιλέξουμε  τη δίαιτα αυτή, αυτόματα θα πρέπει να αποκλείσουμε τρόφιμα αλλά και ομάδες τροφίμων από τη διατροφή μας, κάτι το οποίο θα αποδυναμώσει τον οργανισμό μας και θα μας δημιουργήσει έλλειψη ενέργειας και κόπωση, αλλά και έλλειψη σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Επιπλέον, με τη μείωση των προσλαμβανόμενων θερμίδων , πέρα από τα κιλά που χάνουμε, θα χαθεί και μυϊκή μάζα. Έπειτα από το 30ό έτος μας, χάνουμε ανά δεκαετία  3% μυϊκή μάζα. Αν λοιπόν ενστερνιστούμε και μια τέτοια δίαιτα, το αποτέλεσμα  θα είναι η απώλεια αυτή της μυϊκής μας μάζας, να είναι ακόμη μεγαλύτερη. Αν αναλογιστείτε ότι μετά από τα 30, η αύξηση της μυϊκής σας μάζας είναι πολύ πιο δύσκολη από τον ένα χρόνο στον άλλο, με τέτοιες δίαιτες, θα είναι ακόμη δυσκολότερο να ανακάμψει ο οργανισμός μας.

Τέλος, η μεγαλύτερη μυϊκή μάζα, ισούται με καλύτερο και γρηγορότερο μεταβολισμό. Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι μύες μας για να διατηρηθούν αλλά και να αναδομηθούν, χρειάζονται περισσότερες θερμίδες, σε σύγκριση με το λίπος. Άρα μειώνοντας τη συνολκή μυϊκή μάζα του οργανισμού σας, ουσιαστικά μειώνετε και το μεταβολικό σας ρυθμό, κάτι που φυσικά δεν επιθυμείτε σε καμία περίπτωση!

Συνοψίζοντας, καλό θα είναι να αγαπήσετε τον εαυτό σας όπως είναι και αν θέλετε να αλλάξετε την εικόνα και το σώμα σας, καλό θα είναι να χρησιμοποιήσετε υγιεινές κι ισορροπημένες διατροφικές συμπεριφορές, σε συνδυασμό με τακτική σωματική δραστηριότητα για να αποφύγετε δυσάρεστες καταστάσεις, αλλά και πιθανή καταπόνηση του οργανισμού σας.

 



Show Buttons
Hide Buttons