Κατά τη διάρκεια της ζωής μας αρχίζουμε πολλές φορές δίαιτα. Για σκεφτείτε τον εαυτό σας μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, του Πάσχα αλλά και τις καλοκαιρινές σας διακοπές. Δεν είπατε, τέρμα όλα τώρα καιρός για δίαιτα; Πόσες φορές ακόμα θα το πείτε αυτό στον εαυτό σας; Δεν είναι καλύτερο πριν ξεκινήσετε την επόμενη σας  προσπάθεια να δείτε τι φταίει πραγματικά και δεν μπορείτε να χάσετε τα λίγα παραπάνω κιλά;

gia alli mia fora tha xanarxisoyme diaita 300x199 Για άλλη μια φορά θα ξαναρχίσουμε δίαιτα

Παρακάτω σας παραθέτουμε λάθη που κάνουμε όλοι μας και ξαναπαίρνουμε τα χαμένα κιλά:

Δεν έχουμε υπομονή

Έχουμε λανθασμένα τη σκέψη ότι τα κιλά χάνονται μαγικά! Αυτό δε συμβαίνει σε καμία περίπτωση. Πολλοί άνθρωποι, έπειτα από διάστημα για παράδειγμα 3 εβδομάδων, αν δουν ότι δεν έχασαν 3 κιλά, απογοητεύονται. Αυτό έχει ως συνέπεια να πιστεύουν ότι η δίαιτα δεν είναι καλή ή ότι κάνουν κάτι λάθος και στο τέλος τα παρατάνε. Ποια όμως είναι η τραγική ειρωνεία; Ότι έπειτα από κάποιες εβδομάδες ξεκινούν άλλη προσπάθεια!

Λύση: Το να χάνει κανείς μισό με ένα κιλό την εβδομάδα είναι ένας πολύ φυσιολογικός ρυθμός απώλειας βάρους, οπότε δεν υπάρχει τίποτε παράξενο σε αυτό. Υπάρχει δε και περίπτωση όπου μπορεί να χάσετε και μόνο ¼ του κιλού. Πως γίνεται να συμβαίνει αυτό; Θα πρέπει να βάλουμε καλά κατά νου ότι η απώλεια βάρους είναι μια διαδικασία που επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, άρα μπορεί να μην είναι σταθερή. Η «μαγική λύση» επομένως, ακούει στο όνομα υπομονή!

Δεν τρώμε αρκετά

Ίσως να ακούγεται κάπως αντιφατικό, κι όμως είναι η πραγματικότητα! Όταν “κόβουμε” πολλές θερμίδες απότομα, ο οργανισμός μας δεν τις καίει αλλά τις συντηρεί αυτές τις θερμίδες. Επομένως καίμε λιγότερες θερμίδες και πέφτει ο μεταβολικός μας ρυθμός. Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι με την κατανάλωση  500-1000 θερμίδων την ημέρα, θέτουμε τον οργανισμό μας σε μια κατάσταση λιμοκτονίας, η οποία μόνο αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που  περιμένουμε έχει, όσον αφορά την απώλεια βάρους.

Λύση: Φυσικά και πρέπει να μειώσουμε την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων  για να χαθούν τα επιπλέον κιλά. Όμως για να μην επηρεαστεί αρνητικά ο μεταβολισμός μας, καλό είναι να καταναλώνουν οι γυναίκες τουλάχιστον 1200 θερμίδες, ενώ οι άντρες 1800, σύμφωνα με οδηγίες του American College of Sport Nutrition.

Νομίζουμε ότι η γυμναστική αρκεί

Καλό είναι να έχετε πάντα κατά νου ότι η σωματική άσκηση από μονή της δεν μπορεί να κάνει θαύματα και να σας αδυνατίσει, μπορεί απλά να επιταχύνει τη διαδικασία, ανεβάζοντας τις καύσεις μας.

Λύση: Πρέπει πάντοτε πρώτα να ελέγχουμε τις θερμίδες που καταναλώνουμε κι έπειτα αυτές που καίμε μέσω της σωματικής δραστηριότητας. .

Δεν Μαγειρεύουμε

Όταν τρώμε συνέχεια απέξω, λαμβάνουμε κατά κύριο λόγο  περισσότερα λίπη, αλάτι, και ζάχαρη από τις τροφές μας και συνήθως αποφεύγουμε τα λαχανικά και τα πιο υγιεινά γεύματα.  Επίσης, όταν τρώμε έξω δεν μπορούμε να ελέγξουμε σε καμία περίπτωση την ποσότητα της μερίδας που μας σερβίρουν, αλλά ούτε την προσθήκη  σαλτσών, λαδιού και βουτύρου. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνες, τα σπιτικά γεύματα σχετίζονται άμεσα με την καλύτερη και ποιοτικότερη διατροφή.

Λύση: Προσπαθήστε να αποφύγετε τα φαγητά που τρώτε απέξω και τα delivery. Υπάρχουν πολλές  εύκολες λύσεις για ελαφρύ και υγιεινό  μαγείρεμα. Για παράδειγμα, κάποια λαχανικά όπως ο αρακάς και τα φασολάκια κτλ, ακόμα και κατεψυγμένα έχουν παρόμοια διατροφική αξία με τα φρέσκα. Επιπρόσθετα, τα ζυμαρικά με λίγη πρωτεΐνη (κρέας ή ψάρι) συνοδευμένα  με σαλάτα αποτελούν ένα  πλήρες γεύμα. Τέλος, επίσης καλό γεύμα αποτελούν τα αυγά με μια σαλάτα αγγούρι-ντομάτα.

 




Show Buttons
Hide Buttons