Το Σαββατοκύριακο που πέρασε, περάσατε όμορφα, συναντήσατε φίλους, φάγατε και ήπιατε παραπάνω και τώρα νιώθετε τύψεις; Καταρχάς, χαλαρώστε, δεν ήρθε το τέλος του κόσμου! Πάρτε μια βαθιά ανάσα και απλά σκεφτείτε λογικά: όλα διορθώνονται!

deite ti na kanete an fagate polu to savvatokuriako 300x193 Φάγατε πολύ το Σαββατοκύριακο; Δείτε τι μπορείτε να κάνετε!

      Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε, είναι  να αφήσετε πίσω τις ενοχές, γιατί σας κλέβουν ενέργεια και σας ρίχνουν τη διάθεση! Έπειτα, το δεύτερο βήμα είναι να αποφύγετε να τιμωρήσετε τον εαυτό σας γι΄ αυτό και να έχετε κατά νου, ότι ίσως ξανασυμβεί! Το κλειδί είναι, να μάθετε καταρχάς τα όρια σας και κατ’επέκταση τον τρόπο που θα επιστρέψετε στις κανονικές διατροφικές σας συνήθειες πάλι!

Ακολουθήστε κάποια βήματα και επαναφέρετε τον οργανισμό σας ομαλά:

Αρχικά, βάλτε ως εβδομαδιαίο στόχο, να φάτε υγιεινά μέχρι το τέλος της εβδομάδας, χωρίς όμως να στερείστε και να είστε αυστηροί με τον εαυτό σας. Θα δείτε πόσο όμορφα θα νιώσετε όταν τελειώσει η εβδομάδα κι εσείς θα καταφέρετε το στόχο σας.  Ουσιαστικά , εκπαιδεύστε ξανά τον οργανισμό σας, να αποζητάει υγιεινές επιλογές. Σε αυτή τη φάση χρειάζονται πολλά φρούτα και λαχανικά και αποφυγή του νατρίου και των επεξεργασμένων τροφών.

Έπειτα, μείνετε μακριά από το πρόχειρο φαγητό, ή ότι γλυκό απέμεινε. Για την ακρίβεια, πετάξτε το στα σκουπίδια ή δώστε το κάπου αλλού, για να μην αποτελεί πειρασμό μέσα στο σπίτι σας.

Ακόμη, άλλη πρακτική είναι, να κάνετε λίγη γυμναστική παραπάνω, όχι δεν εννοούμε να καταπονήσετε τον εαυτό σας και να του δημιουργήσετε κόπωση από υπερπροπονήσεις, αρκούν 10-15’ άσκησης καθημερινά!

Να θυμάστε:

  • Να πίνετε αρκετό νερό για να ενυδατώνετε επαρκώς τον οργανισμό σας, κάτι το οποίο θα σας κρατά πλήρεις. Όσον αφορά το αλκοόλ, μην υπερβείτε τα 2 ποτά και προτιμήστε αυτά που έχουν λιγότερες θερμίδες!
  • Όταν είστε καλεσμένοι για φαγητό, και οι λιχουδιές είναι άπειρες, το μισό σας πιάτο γεμίστε το με λαχανικά και στο υπόλοιπο μοιράστε, άπαχο κρέας με μακαρόνια ή πατάτες. Προσοχή: μην πάτε για δεύτερο γύρο!
  • Τέλος, για να μην σταματάτε τις προσπάθειές σας να τηρείτε την  υγιεινή σας διατροφή, καλό θα είναι να βγάλετε ένα πλάνο διατροφής, αφήνοντας μια ελεύθερη μέρα, όπου θα μπορείτε να ξεφεύγετε λιγάκι, καθώς το ΄΄όλα ή τίποτα΄΄ συνήθως αποτυγχάνει ως τεχνική! Έξτρα διατροφική συμβουλή: Πριν αφήσετε τον εαυτό σας να αφεθεί, καταναλώστε ένα υγιεινό σνακ που θα φρενάρει την όρεξή σας!



Show Buttons
Hide Buttons