Δυσκοιλιότητα υπάρχει όταν ένα άτομο έχει λιγότερες από τρεις κενώσεις την εβδομάδα. Μπορεί να προκληθεί όταν ένα άτομο, δεν καταναλώνει επαρκή ποσότητα φυτικών ινών, έχει χαμηλή πρόσληψη υγρών, δεν ακολουθεί κάποια φυσική δραστηριότητα ,  υπάρχει κάποια ασθένεια που το προκαλεί, η χρησιμοποιεί κάποια φάρμακα που δημιουργούν το πρόβλημα.

Στην ενήλική Ζώη η πρόσληψη σε φυτικές ίνες πρέπει να κυμαίνεται στα ιδανικά 26 με 35 γραμμάρια την ημέρα.

Μια ισορροπημένη διατροφή με μικρά και συχνά γεύματα πλούσια σε φρούτα και λαχανικά μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση του προβλήματος.

diskoiliothta dwse telow sto problhma 300x200 Δυσκοιλιότητα... δώσε τέλος στο πρόβλημα!

 

Ας δούμε με ποιες τροφές μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα:

Νερό
Ο συνδυασμός των φυτικών ινών μαζί με νερό είναι ένας ιδανικός συνδυασμός στην αντιμετώπιση του προβλήματος. Συστήνεται η κατανάλωση τουλάχιστον 1,5 λίτρου καθημερινά.

Λιναρόσπορος
Το λινάρι που περιέχει ο λιναρόσπορος είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και ω3 λιπαρά οξέα.

Δαμάσκηνα
Περιέχουν πολλές φυτικές ίνες και επίσης είναι πλούσια σε βιταμίνη Α και κάλιο.

Οι τροφές ολικής άλεσης
Η κατανάλωση ψωμιού ολικής άλεσης, βρώμης και δημητριακών ολικής άλεσης είναι εύκολοι τρόποι για να γεμίσεις το σώμα σου με φυτικές ίνες

Το μπρόκολο
Αποτελεί μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών

Τα φασόλια
Πολύ ωφέλιμα στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

Τα αχλάδια
Διευκολύνουν την λειτουργία του εντέρου.

Τα καρότα
Να προτιμάτε τα ωμά καρότα αντί των μαγειρεμένων που έχουν αντίθετα αποτελέσματα.

Ο χυμός από ανανά
Ο χυμός του ανανά είναι εξαιρετικός στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.