Η διαδικασία απώλειας βάρους επιτυγχάνεται με την ακολουθία μιας δίαιτας, η οποία δεν είναι πάντα πολύ εύκολη υπόθεση, καθώς αν είναι πολλά τα κιλά, το πρόγραμμα διατροφής έχει μεγάλη διάρκεια, κάτι που κουράζει πολλούς ανθρώπους, με αποτέλεσμα να τα παρατάνε σε κάποιο σημείο πριν την ολοκλήρωση του στόχου.  Πολλές φορές, το ίδιο πράγμα ισχύει και με τη γυμναστική, η οποία συμβάλλει στη βελτίωση της αισθητικής αλλά και της γενικότερης εικόνας κάποιου που θέλει να χάσει κιλά και γενικότερα ευεργετεί την καλή του υγεία, όμως χρειάζεται πίστη και προσήλωση στο στόχο για να μην παραλειφθούν οι προπονήσεις.

7 tropoi gia na xasete kila xoris diaita i gymnastiki 300x225 7 τρόποι για να χάσετε κιλά χωρίς δίαιτα  ή γυμναστική

Σήμερα, θα σας παραθέσουμε κάποιους τρόπους  με τους οποίους μπορείτε να χάσετε κιλά, χωρίς να κάνετε δίαιτα ή να γυμναστείτε. Δείτε λοιπόν τι εννοούμε:

  1. Κάντε χρήση μικρότερων πιάτων: Αν τρώτε το γεύμα σας σε μεγάλα πιάτα, ακόμη και οι κανονικές ποσότητες, θα σας δημιουργήσουν την αίσθηση ότι δεν ήταν αρκετή η ποσότητα. Αν όμως επιλέξετε μικρότερα πιάτα, θα φάτε μικρότερη ποσότητα από το κανονικό, καθώς τα μικρά πιάτα μας δημιουργούν την ψευδαίσθηση ότι τρώμε παραπάνω από το πραγματικό και σταματάμε πιο γρήγορα το γεύμα!
  2. Βάλτε στόχο να τρώτε πολλές φυτικές ίνες: Όπως και οι πρωτεϊνες, έτσι και οι φυτικές ίνες, μας προκαλούν πιο γρήγορα το αίσθημα της πληρότητας, το οποίο μάλιστα διαρκεί περισσότερο και μας κρατάει μακριά από ανθυγιεινές λιγούρες και μάλιστα έχοντας καταναλώσει λιγότερες θερμίδες.
  3. Πείτε «Όχι» στις ηλεκτρονικές οθόνες: Όταν τρώτε, καλό είναι να μένετε μακριά από τις ηλεκτρονικές σας συσκευές με οθόνη, καθώς χωρίς να το καταλάβετε, τρώτε μηχανικά και καταναλώνετε περισσότερη ποσότητα από αυτή που θα τρώγατε αν πραγματικά είχατε αφοσιωθεί στο φαγητό σας. Επομένως, στο επόμενο σας γεύμα, απομακρυνθείτε από οποιαδήποτε οθόνη και απολαύστε το γεύμα σας!
  4. Μάσησε αργά: Αν μασάτε αργά την τροφή σας, τότε δίνετε περισσότερο χρόνο στον εγκέφαλό σας να λάβει το μήνυμα ότι χορτάσατε και στη συνέχεια να σας δώσει την εντολή να σταματήσετε το φαγητό την κατάλληλη στιγμή. Επομένως, μικρές μπουκιές και αργό μάσημα είναι η ιδανική πρακτική.
  5. Πιείτε άφθονο νερό: Το νερό, μειώνει την όρεξη για φαγητό καθώς μας φουσκώνει και νιώθουμε γρηγορότερα πλήρεις και χορτάτοι και πέραν αυτού, βοηθά να αποβάλλουμε όλες τις περιττές τοξίνες από τον οργανισμό μας αλλά και να βελτιώσουμε το μεταβολισμό μας. Πιείτε λοιπόν νεράκι και βοηθήστε τον οργανισμό σας να αδυνατίσει χωρίς κόπο!
  6. Φάτε περισσότερη πρωτεΐνη: Η πρωτεΐνη στα γεύματά μας, μας βοηθάει να νιώσουμε πιο γρήγορα χορτάτοι και μάλιστα αυτή η πληρότητα να διαρκέσει για περισσότερη ώρα. Άρα, και μειώνουμε τις θερμίδες που λαμβάνουμε από τις τροφές μας αλλά και χάνουμε ευκολότερα βάρος!
  7. Μείνετε μακριά από τους πειρασμούς: Όλοι μας έχουμε αδυναμίες (διατροφικές), στις οποίες δεν μπορούμε εύκολα να αντισταθούμε (σοκολάτες, πατατάκια, μπισκότα κτλ). Αυτές λοιπόν τις τροφές, καλό είναι να τις εξαφανίσουμε από το οπτικό μας πεδίο ή και γενικότερα από το σπίτι μας, έτσι ώστε να μη μπούμε στον πειρασμό να τις καταναλώσουμε.

 




Show Buttons
Hide Buttons