Η διαδικασία απώλειας βάρους, αλλά και η επερχόμενη  συντήρηση που πρέπει να ακολουθήσουμε, δεν είναι εύκολη υπόθεση.  Κι αυτό το λέμε, από την άποψη ότι  η καθημερινότητα μας είναι τόσο έντονη, γρήγορη και στρεσογόνα, ο ύπνος μας είναι ανεπαρκής και επίσης, τα λαχταριστά σνακ δίνουν και παίρνουν παντού γύρω μας. Όλα αυτά, είναι κάποιες από τις αιτίες,  που είναι ικανές να πάνε πίσω τα σχέδιά μας για μείωση του βάρους μας. Όμως, κι εδώ έχουν αντίλογο οι διαιτολόγοι, καθώς θεωρούν ότι το κλειδί της επιτυχίας, βρίσκεται στην επιλογή των σωστών τροφών! Επιλέγοντας αυτές που συμβάλλουν στην προσπάθειά μας, δεν θα μπει κανένα εμπόδιο στην προσπάθειά μας.

5 trofes pou proteinoun oi diaitologoi gia apwleia varous 300x200 5 τροφές που προτείνουν οι διαιτολόγοι για απώλεια βάρους

Ας δούμε λοιπόν 5 από αυτές τις τροφές:

Κότατζ:  Αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεϊνης και είναι η πιο πλέον γνωστή επιλογή τυριού, όταν κάνουμε δίαιτα. Ικανοποιεί την επιθυμία μας για τυρί, με ελάχιστες θερμίδες και συνδυάζεται αρμονικά με τη σαλάτα σας ή με φρούτα και κανέλα.

Μήλα: . Ένα μέτριο  μήλο έχει 95 θερμίδες περίπου και 5 γραμμάρια φυτικές ίνες. Καλό είναι να καταναλώνεται με τη φλούδα του, καθώς αυτή  περιέχει  ουρσολικό οξύ, το οποίο είναι  ένα συστατικό που αυξάνει την καύση του λίπους.Και μάλιστα αυτό είναι αποδεδειγμένο κι από πολλές μελέτες. Άλλωστε δεν είναι τυχαία η ρήση: « Ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα», γιατί πέρα από το γιατρό, κάνει πέρα και τα.. περιττά κιλά!

Πατάτες: Οι πατάτες συγκαταλέγονται στις  παχυντικές τροφές  και αυτό απορροφά όποια άλλη καλή διατροφική ωφέλεια μπορούν να κάνουν στον οργανισμό μας. Για παράδειγμα, μία μέτρια  πατάτα, αποτελεί εξαιρετική  πηγή βιταμίνης C και έχει μόνο 160 θερμίδες! Άρα το πρόβλημα δεν είναι η πατάτα καθεαυτή, αλλά  ο τρόπος  προετοιμασίας της και φυσικά με τι τη συνοδεύετε (για παράδειγμα μη τη φάτε μαζί με κρέμα γάλακτος ή στην τηγανιτή της μορφή αλλά προτιμήστε τη βραστή ή ψητή).

Εσπεριδοειδή: Τα εσπεριδοειδή, έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό. Επιπρόσθετα,  έχουν  και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και ικανοποιούν την πείνα μας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Καλό είναι να καταναλώνετε όλα τα είδη εσπεριδοειδών και όχι μόνο πορτοκάλια. Ένα  πορτοκάλι έχει 60 θερμίδες μόνο και 3 γραμμάρια φυτικές ίνες, για παράδειγμα, ενώ ένα μέτριο  γκρέιπφρουτ, έχει 100 θερμίδες και 4 γραμμάρια φυτικές ίνες.

Σπαράγγια:  Τα σπαρράγγια αποτελούν  άριστη πηγή φυλλικού οξέως, βιταμινών Α, C, Κ, και σιδήρου.  Ένα φλιτζάνι, έχει μόνο(!)  40 θερμίδες και είναι πλούσιο σε  φυτικές ίνες,  γι’ αυτό καλό θα ήταν να βρίσκεται στις πρώτες διατροφικές σας επιλογές.