Ο έντονος πονοκέφαλος και η ημικρανία, δημιουργούνται από την ιδιαίτερα ισχυρή αίσθηση πόνου στο κεφάλι μας, σε σημείο που να μην μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις καθημερινές μας ενασχολήσεις και μας καθηλώνει  είτε στον καναπέ μας, είτε στο κρεβάτι μας (ανάλογα με την έντασή τους). Βασικά συμπτώματα της ημικρανίας, πέραν του έντονου πόνου είναι η ευαισθησία στο φως, η ναυτία αλλά και η τάση για εμετό.

5 simvoules gia na meiwsete ton pono twn imikraniwn xoris farmaka 300x198 5 συμβουλές για να μειώσετε τον πόνο των ημικρανιών χωρίς φάρμακα

Στο εμπόριο κυκλοφορούν  πολλά φάρμακα, αλλά και αναλγητικά για την αντιμετώπιση όλων των  ειδών πονοκεφάλου. Όμως, σύμφωνα με τους ειδικούς, παρόλο που σε κάποιους χαρίζουν ανακούφιση όλα τα σκευάσματα που κυκλοφορούν, σε κάποιους ίσως να προκαλέσουν παρενέργειες όπως:  δυσκολία στη σκέψη, κόπωση, ταχυκαρδία, ναυτία και υπνηλία.

Θα πρέπει να ξέρετε όμως  ότι ο πόνος μπορεί να μειωθεί και χωρίς τη χρήση φαρμάκων, αλλά με εναλλακτικούς τρόπους. Δείτε παρακάτω απλές, εύκολες  και επιστημονικά αποδεδειγμένες μεθόδους για να αντιμετωπίσετε την  ημικρανία:

Κρύες ή ζεστές κομπρέσες: Οι κρύες κομπρέσες στον αυχένα και το πίσω μέρος του κεφαλιού σας, αλλά και  στο μέτωπο, μπορούν να περιορίσουν σημαντικά  τον πόνο της ημικρανίας. Εναλλακτικά, μπορείτε να τυλίξετε παγάκια σε μία πετσέτα ή από την άλλη μεριά, να τοποθετήσετε μία ζεστή πετσέτα στην περιοχή που πονάτε. Η χρήση απλή: πιέστε τη στο κεφάλι σας για 15 λεπτά και έπειτα κάντε ένα  διάλειμμα για άλλα 15 λεπτά.

Αποφεύγετε το έντονο μάσημα: Το μάσημα είναι μια άγνωστη αιτία πονοκεφάλων, πόσο μάλλον όταν γίνεται και με έντονο τρόπο. Οι τραγανές και οι κολλώδεις τροφές, οι τσίχλες, αλλά και η ουχοφαγία που απαιτούν έντονο μάσημα, μπορούν εύκολα να προκαλέσουν ανεπιθύμητο πονοκέφαλο.

Αποφύγετε το έντονο φως: Το έντονο φως, αλλά και  τρεμάμενο φως , είναι μια ακόμη μη αναμενόμενη αιτία πρόκλησης ημικρανίας. Άρα, καλό είναι να φοράτε γυαλιά ηλίου όταν βρίσκεστε σε εξωτερικούς χώρους, να χρησιμοποιείτε φίλτρο στην οθόνη του υπολογιστή σας ή να  καλύψτε τα παράθυρα του σπιτιού σας με κουρτίνες κατά τη διάρκεια της ημέρας, για να μειώσετε τον πόνο.

Χαλαρώστε τα μαλλιά σας: Κι όμως, αν φοράτε καπέλα ή κορδέλες ή ακόμη και γυαλιά στο κολυμβητήριο ή αν πιάνετε τα μαλλιά σας σε σφιχτή αλογοουρά ή κότσο, ασκείται άθελά σας πίεση στο κρανίο και το κεφάλι σας. Σύμφωνα με μελέτη, οι γυναίκες που άφηναν τα μαλλιά τους ελεύθερα, απαλλάχθηκαν από πονοκεφάλους.

Καφεΐνη: Η καφεΐνη πέρα από τον καφέ και το τσάι, υπάρχει και σε άλλα  προϊόντα που ίσως να μην μας περνούν από το μυαλό. Αν νιώθετε ότι ξεκινούν τα συμπτώματα της ημικρανίας και καταναλώσετε καφεϊνη, ο πόνος θα μειωθεί κατευθείαν. Προσοχή όμως σε τυχόν υπερβολές, γιατί μπορεί να φέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα!




Show Buttons
Hide Buttons