Ο μεταβολισμός μας, είναι ο ρυθμός που μεταβολίζει ο οργανισμός μας, τις τροφές που καταναλώνουμε. Πολλοί παράγοντες επηρεάζουν θετικά ή και αρνητικά τη δράση του. Η σωστή βάση  ενός καλού μεταβολισμού, είναι μια ισορροπημένη διατροφή  η οποία  αλληλοσυμπληρώνεται με τη σωματική δραστηριότητα(η απουσία της οποίας,  αποτελεί ένα από τα βασικά λάθη επιβράδυνσης του μεταβολισμού, όπως θα δούμε παρακάτω). Υπάρχουν όμως κι εκεί παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα τη δράση του, που ίσως είναι δευτερεύουσας σημασίας, όμως ίσως δεν τον αφήνουν κάψει στο μέγιστο βαθμό του, παράγοντες που ίσως ούτε καν είχαμε προβλέψει. Δείτε λοιπόν , 3 κοινά βασικά λάθη που τον επιβραδύνουν:

3 koina lathi pou kanete kai epivradinoun to metavolismo sas 300x200 3 κοινά λάθη που κάνετε και επιβραδύνουν το μεταβολισμό  σας

Δεν γυμνάζετε  το σώμα σας

Καλή και βασική η υγιεινή διατροφή, αλλά χωρίς παράλληλη σωματική δραστηριότητα( όπως προαναφέραμε), η προσπάθεια διατήρησης του σωματικού βάρους μας αλλά και η ενίσχυση του μεταβολισμού μας  μόνο μέσω της διατροφής, δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί.  Πέρα λοιπόν από τη συνέπεια της διατροφής σας, θα πρέπει να είστε συνεπείς και στην άσκηση σας. Ιδανικά, ασκηθείτε 3-4 φορές την εβδομάδα.  Τη στιγμή που ξεκινάτε μια σωματική  δραστηριότητα, ο μεταβολισμός σας ενεργοποιείται, επομένως πριν ξεκινήσετε, καλό είναι να κάνετε ένα θρεπτικό γεύμα  για να αποτελέσει το καύσιμο για την ώθηση της δραστηριότητας σας σε ύψιστο επίπεδο, τονώνοντας  με αυτό τον τρόπο και το μεταβολισμό σας. Αν πριν τη γυμναστική σας, δεν έχετε καταναλώσει κάτι, τότε το αποθηκευμένο λίπος σας θα μετατραπεί σε καύσιμο. Οπότε, για να χάσετε αργά, σταδιακά και υγιεινά τα κιλά σας, αυξάνοντας και τη μεταβολική σας δραστηριότητα, μην παραλείπετε τα τακτικά γεύματα σας και έτσι θα αποφύγετε οποιασδήποτε μορφής υπερβολή.

Δεν τρώτε πρωινό

Ο μεταβολισμός μας ουσιαστικά, είναι μια μηχανή, η οποία για να λειτουργήσει, θα πρέπει να έχει καύσιμα! Οπότε, θα πρέπει να αντιληφθείτε ότι, ξυπνάτε το μεταβολισμό σας τη στιγμή που καταναλώνετε το πρώτο σας γεύμα, άρα αν αυτό είναι το μεσημέρι ή ακόμη χειρότερα το βράδυ, τότε είναι και η ώρα που τον ξυπνάτε, οπότε εσείς τον κάνετε τεμπέλη! Γι’ αυτό και είναι απαραίτητο το πρωινό γεύμα, γιατί τον βάζετε σε λειτουργία το μεταβολισμό σας από νωρίς το πρωί και δίνοντας του τροφή κάθε 2-3 ώρες, τον κρατάτε σε εγρήγορση. Ο μεταβολισμός μας όσο κοιμόμαστε κλείνει και ενεργοποιείται με το που φάτε, οπότε κάντε αυστηρή  σας συνήθεια την κατανάλωση πρωινού, κι όχι απλού αλλά σωστά δομημένου σε πρωτεϊνη, σύνθετους υδατάνθρακες και καλά λιπαρά.

Τρώτε πολύ λίγο

Είναι πολύ βασικό να θυμάστε ότι, η πολύ περιορισμένη πρόσληψη θερμίδων, δεν βοηθά ούτε την προσπάθεια απώλειας βάρους, αλλά ούτε και τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού σας. Το έχετε ξανακούσει πολλές φορές, γι’ αυτό φροντίστε να το εμπεδώσετε! Δεν είναι μόνο οι θερμίδες που περιορίζετε με τη μείωση των τροφών που καταναλώνετε, αλλά και πολύτιμες βιταμίνες και μέταλλα που χρειάζεται ημερησίως ο οργανισμός σας για να λειτουργεί σωστά όπως ο ψευδάργυρος,  το μαγνήσιο, η βιταμίνη Β και C και ο σίδηρος και φυσικά κάπως έτσι, ο οργανισμός σας δεν έχει την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέλθει στις λειτουργίες του.  Άρα, για να μπορεί να ανταπεξέλθει, είναι απαραίτητη η ποικιλία στη διατροφή σας για να λαμβάνει όλα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε και να μην έχετε ελλείψεις.




Show Buttons
Hide Buttons