Ένας καρδιολόγος διαπιστώνει  καθημερινά, λόγω των πολλών περιστατικών του,  τι μπορεί να προκαλέσει η ανθυγιεινή  διατροφή στην καρδιά μας .

Εντάξει δεν εννοούμε τις παρασπονδίες που κάνουμε ανά κάποια χρονικά διαστήματα όπως ένα ποτήρι κρασί η λίγη μαύρη σοκολάτα, μιλάμε για τροφές που θεωρούνται απαγορευμένες για την καρδιά μας και εμείς συνεχίζουμε παρόλα αυτά να τις καταναλώνουμε!

10 trofes pou den trwne oi kardiologoi 300x180 10 τροφές που δεν τρώνε οι καρδιολόγοι

Δείτε λοιπόν παρακάτω σε ποιες τροφές  ποιες τροφές  είναι αυτές, τις οποίες ένας καρδιολόγος τις αποφεύγει πάση θυσία:

Τυρί σε κρέμα: Οι καρδιολόγοι αποφεύγουν  από τη διατροφή τους τα επεξεργασμένα τυροκομικά προϊόντα, καθώς  είναι γεμάτα με  συντηρητικά. Είναι τρόφιμα, που εκτός από τα χημικά που περιέχουν  για τη συντήρησή τους, είναι πλούσια και σε κορεσμένα λιπαρά. Πιο συγκεκριμένα, δύο κουταλιές τυρί  με μορφή κρέμας, μας χαρίζει  7 γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών και 91 θερμίδες.

Κόκκινο κρέας: Οι καρδιολόγοι συνιστούν την κατανάλωση κόκκινου κρέατος μια φορά το μήνα, καθώς είναι πλούσιο σε χοληστερόλη, αλάτι και κορεσμένα λιπαρά.  Αν θέλετε όμως  να το καταναλώνετε πιο τακτικά, επιλέξτε  ένα άπαχο τμήμα του  και στο μαγείρεμα αντικαταστήστε  το βούτυρο, την κρέμα γάλακτος και τις σάλτσες με  μπαχαρικά και βότανα, τα οποία το κάνουν πιο νόστιμο με υγιεινό τρόπο!

Πίτσα: Είναι απολαυστική δε λέμε, όμως το μόνο που λαμβάνει κανείς από την κατανάλωση πίτσας  περίσσιο αλάτι και επεξεργασμένο τυρί αλλά και  πολλούς  υδατάνθρακες,. Αν είστε από αυτούς που δεν μπορούν να  αντισταθούν στην πίτσα, δοκιμάστε την πιο υγιεινή της εκδοχή  με  φρέσκια ντομάτα,  μανιτάρια και πιπεριές ή φτιάξτε   τη δική σας σπιτική  πίτσα  από αλεύρι ολικής αλέσεως, φέτα ή άλλο φρέσκο τυρί, λίγο  ελαιόλαδο και φρέσκια ντομάτα.

Επεξεργασμένα κρέατα: Λουκάνικα, ζαμπόν, μπέϊκον και γενικότερα  τα αλλαντικά, είναι πλούσια σε  κορεσμένα λιπαρά και η κατανάλωσή τους έχει συσχετιστεί με την αύξηση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου αλλά και προσβολής από καρδιακή ανεπάρκεια. Τα κρέατα αυτά άλλωστε περιέχουν πληθώρα χημικών ουσιών  αλλά και νατρίου, τα οποία είναι απαραίτητα για τη συντήρησή τους, συστατικά δηλαδή που τα καθιστούν ακόμη πιο επιβλαβή για την υγεία μας.

Συσκευασμένα δημητριακά: Η ζάχαρη που περιέχουν τα συσκευασμένα δημητριακά, όχι μόνο  βλάπτει τη σιλουέτα και τα δόντια μας, αλλά και την καλή λειτουργία  καρδιά μας. Σύμφωνα μάλιστα με σχετική  μελέτη, οι άνθρωποι που προσλαμβάνουν το 17-21% των θερμίδων από προστιθέμενα σάκχαρα είχαν 38% αυξημένες  πιθανότητες να πεθάνουν από καρδιαγγειακές παθήσεις σε σύγκριση  με όσους προσλάμβαναν  το 8% των συνολικών τους ημερήσιων θερμίδων από ζάχαρη. Η ζάχαρη ως γνωστόν, αυξάνει την χοληστερόλη,  τα τριγλυκερίδια  αλλά και το σάκχαρο στο αίμα μας. Η ιδανικότερη  επιλογή πρωινού γεύματος  είναι η καθαρή βρόμη χωρίς προσθήκη ζάχαρη ούτε  αποξηραμένων φρούτων.

Αλάτι: Ως  γνωστόν, το αλάτι προκαλεί υπέρταση, η οποία με τη σειρά της  αποτελεί σοβαρό παράγοντα κινδύνου καρδιακής νόσου  αλλά και αθηροσκλήρωσης. Δεν έχει να κάνει με το τι είδους  αλάτι καταναλώνουμε, καθώς όλα  έχουν τις ίδιες επιπτώσεις. Μην προσθέτετε αλάτι στο  ήδη μαγειρεμένο φαγητό σας και επίσης, περιορίστε τη χρήση αλατιού όταν μαγειρεύετε. Τέλος, μπορείτε να  το αντικαταστήσετε με βότανα και μπαχαρικά που είναι πιο υγιεινά.

Άσπρο ψωμί: Το άσπρο ψωμί ή το άσπρο ρύζι  ή τα άσπρα ζυμαρικά είναι όλα  λευκοί υδατάνθρακες, οι οποίοι μετά την κατανάλωσή τους μετατρέπονται σε ζάχαρη. Καλό είναι επομένως,  να επιλέγετε ψωμί  αλλά και ζυμαρικά ολικής αλέσεως, τα οποία  ρυθμίζουν καλύτερα το σάκχαρο αίματος εξαιτίας  της αργής πέψης τους  και φυσικά γιατί περιέχουν περισσότερες φυτικές ίνες, οι οποίες προάγουν το αίσθημα της πληρότητας και μας κρατούν μακριά από πιθανές ανθυγιεινές λιγούρες.

Πατατάκια: Τα πατατάκια είναι εξαιρετική πηγή (απλών) υδατανθράκων αλλά και  τρανς λιπαρών. Σύμφωνα με μελέτες, σε παγκόσμιο επίπεδο,  το 99,2% των ανθρώπων καταναλώνουν πάνω από 2.000 χιλιοστόγραμμα νατρίου σε καθημερινή βάση (ενώ η  συνιστώμενη ημερήσια κατανάλωση νατρίου δεν πρέπει να  υπερβαίνει τα 1.500 χιλιοστόγραμμα). Επομένως, ένας στους δέκα  θανάτους που προκαλείται από  καρδιαγγειακά αίτια έχει άμεση σχέση με υπερβολική πρόσληψη αλατιού.

Ενεργειακά ποτά: Τα περισσότερα ενεργειακά ποτά, περιέχουν πέρα από  καφεΐνη και διάφορα άλλα συστατικά όπως είναι η ταυρίνη, τα οποία επηρεάζουν τους παλμούς της καρδιάς μας.  Επομένως, αυτές οι αρρυθμίες είτε από  μόνες τους , είτε σε  συνδυασμό με την έλλειψη ύπνου,  επιβαρύνουν την καλή  υγεία της καρδιάς μας.

Αναψυκτικά διαίτης: Τα αναψυκτικά διαίτης περιέχουν κατά βάση  ασπαρτάμη, η οποία είναι  χειρότερη από τη ζάχαρη ή το σιρόπι καλαμποκιού που υπάρχουν  στα κλασικά αναψυκτικά. Τα αναψυκτικά διαίτης αυξάνουν κι αυτά  το σωματικό βάρος (παρά τις ψευδείς διαδόσεις ότι αδυνατίζουν), γεγονός που  επιβαρύνει την καρδιά μας . Η προκαλούμενη επομένως  παχυσαρκία, με τη σειρά της  συνδέεται άμεσα όπως γνωρίζουμε, με παθήσεις  όπως η υπέρταση, ο διαβήτης, το εγκεφαλικό αλλά και οι παθήσεις της  καρδιάς.

 




Show Buttons
Hide Buttons