Δεν χρειάζονται ακραίες δίαιτες ή αυστηρή νηστεία  για να χάσετε τα κιλά που θέλετε μέχρι τη γιορτή του Πάσχα. Αρκούν απλά μικρά και ανώδυνα μυστικά και τρικς για να περιορίσετε το τσιμπολόγημα. Με την πρακτική αυτή, αμέτρητες θερμίδες, τις οποίες δεν υπολογίζατε θα εξαφανιστούν κι εσείς θα αποκτήσετε το ιδανικό σας βάρος επιτέλους και μάλιστα χωρίς πολύ κόπο.

10 kai 1 tips gia na xasete ta kila poy thelete ws to pasxa 300x169 10+1 tips  για να χάσετε τα κιλά που θέλετε ως το Πάσχα

Κοιμηθείτε καλά. Θα έχετε  παρατηρήσει ότι όταν αισθάνεστε κόπωση, αυξάνεται η όρεξή σας για φαγητό και συνήθως δεν κάνεις  κάνετε και τις πιο υγιεινές επιλογές. Δεν είναι τυχαίο βέβαια, καθώς η αυπνία αυξάνει την ορμόνη της όρεξης, τη γκρελίνη. Επομένως, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να κοιμάστε ποιοτικά 7-8 ώρες καθημερινά, κι αυτό από μόνο του θα συμβάλλει στο να χάσετε βάρος.

Αλλάξτε τη γεύση σας. Όταν καταναλώστε το γεύμα σας και νιώθετε να έχετε λιγούρες για επιπλέον φαγητό, δοκιμάστε να βουρτσίσετε τα δόντια σας ή να μασήσετε μια τσίχλα χωρίς ζάχαρη. Το αποτέλεσμα; Η επιθυμία σας θα εξαφανιστεί!

 

Πιείτε άφθονο νερό. Το νερό συμβάλλει δραστικά στην απώλεια βάρους, καθώς τα κέντρα πείνας και δίψας στον εγκέφαλό μας, έχει αποδειχθεί ότι αλληλοεπηρεάζονται. Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατη μελέτη διάρκειας 12 εβδομάδων, έγινε φανερό ότι τα άτομα που φρόντιζαν επαρκώς την ενυδάτωσή τους, έχασαν 5 κιλά παραπάνω από τα άτομα που το αμελούσαν. Καλό είναι λοιπόν, να προσέχετε πολύ την ενυδάτωσή σας καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας. Για παράδειγμα, θέστε ως συνήθεια, να καταναλώνετε 2 ποτήρια νερό, πριν από κάθε σας γεύμα.

Προσθέστε φυτικές ίνες στη διατροφή σας. Τα όσπρια, τα  δημητριακά ολικής αλέσεως, τα λαχανικά, και τα φρούτα τα οποία είναι τρόφιμα που είναι γεμάτα από φυτικές ίνες, πτοκαλούν την επιβράδυνση της γαστρικής κένωσης, κάνοντάς μας να νιώθουμε πλήρεις για περισσότερη ώρα.  Επιπρόσθετο πλεονέκτημά τους είναι ότι, μειώνουν τη χοληστερόλη και καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε, τέλος, ότι τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι μεν υγιεινά, όμως αυτό δε σημαίνει ότι έχουν λιγότερες θερμίδες, άρα καταναλώστε με φειδώ!

 

Δοκιμάστε για σνακ ξηρούς καρπούς. Στο εμπόριο κυκλοφορούν  πολλά διαφορετικά είδη ξηρών καρπών με πολλά ευεργετικά οφέλη για την υγεία μας . Οι ξηροί καρποί περιέχουν επιπλέον πρωτεϊνες και φυτικές ίνες  και καταπολεμούν την πείνα. Είναι ιδανικό και θρεπτικό σνακ και μάλιστα μια μικρή ποσότητα(μια χούφτα) είναι αρκετή για να σας κρατήσει χορτάτους μέχρι και το επόμενο γεύμα. Προσοχή, μην καταναλώσετε παραπάνω, γιατί περιέχουν πολλές θερμίδες.

 

Ξεκινήστε το γεύμα σας με σαλάτα και επιλέξτε ως σνακ κατά βάση τα φρούτα. Η κατανάλωση φρούτων  και λαχανικών  έχει πολλά ευεργετικά  οφέλη για την υγεία μας. Ένα κύριο είναι η συμβολή τους στην απώλεια βάρους, καθώς είναι πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες. Μετά τα 2 ποτήρια νερό λοιπόν που προαναφέραμε, καταναλώστε τη σαλάτα σας ή μια σούπα και ως σνακ, ιδανικά, επιλέξτε κάποιο φρούτο εποχής.

 

Διαχειριστείτε το στρεςΌταν βιώνετε μια στρεσογόνα κατάσταση στρες, το σώμα σας απελευθερώνει μια ορμόνη , η οποία μας βοηθά να αντιμετωπίζουμε επικίνδυνες καταστάσεις και ονομάζεται  κορτιζόλη. Αυτή λοιπόν η ορμόνη, δίνει σήμα στον εγκέφαλό μας ότι χρειαζόμαστε επειγόντως καύσιμα ανεφοδιασμού. Επιπρόσθετα, έχει παρατηρηθεί ότι οι διατροφικές επιλογές που κάνουμε όταν είμαστε αγχωμένοι, μας ωθούν σε αυξημένη  κατανάλωση ζάχαρης  για να αισθανθούμε καλύτερα. Κι αυτό γιατί, η ζάχαρη ή η κατανάλωση υδατανθράκων αυξάνει την έκκριση της σεροτονίνης, της ορμόνης που είναι υπεύθυνη για τον ύπνο, την όρεξη αλλά και τη διάθεσή μας, κάνοντάς μας να αισθανόμαστε πιο ήρεμους. Διαχειριστείτε λοιπόν τις στρεσογόνες καταστάσεις με ένα πιο σωστό τρόπο και όχι με την κατανάλωση φαγητού, γιατί αυτή η πρακτική μόνο κιλά και προβλήματα υγείας προσθέτει.

 

Καταναλώστε λιγότερα κορεσμένα λίπη. Σύμφωνα με  μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο του Cincinnati, διαπιστώθηκε ότι οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα  σε λιπαρά βλάπτουν τη λειτουργία του ιππόκαμπου. Αυτό με τη σειρά του  οδηγεί σε μείωση της αντίστασής μας στο φαγητό την ώρα που γευματίζουμε, μη μπορώντας να βάλουμε ένα τέλος. Επομένως, μειώστε την πρόσληψη των κορεσμένων λιπαρών από τη διατροφή σας  και επίλεξε άπαχο κρέας, αλλά  και γαλακτοκομικά προϊόντα με  χαμηλά λιπαρά.




Show Buttons
Hide Buttons